Категоризација |
Извадок од целосната листа на критериуми |
|
★ |
Турист |
· Сите соби да се со туш кабина и тоалет или када со тоалет · Секојдневно чистење на собите · Сите соби мора да се со телевизор во боја, заедно со далечински управувач · Маса и стол · Сапун и гел за туширање · Рецепција · Факсимил на рецепција · Телефон достапен за употреба на гостите · Обемен појадок · Понуда на пијалоци во хотелот · Можност за чување на вредни работи во хотелски сеф |
★ |
Супериор |
Хотелот станува Супериор кога дополнителните услуги не се доволни за да премине во повисоката категоризација. Бањите најчесто се исти со тие на хотелите со две ѕвезди, но се направени од поевтини материјали. |
★★ |
Стандард |
Допоплнително на хотелите со 1* :
· Шведска маса за појадок |
★★ |
Суипериор Стандард |
Хотелот станува Супериор кога дополнителните услуги не се доволни за да премине во повисоката категоризација. Супериор Стандард хотелите најчесто го нудат истото ниво на услуга како и оние со три ѕвезди, но интериерот е многу помал и поевтин, што значи дека не му се доделуваат три ѕвезди. |
★★★ |
Комфорт |
Дополнително на хотелите со 2* :
· Рецепција која отворена 14 часа, достапна 24 часа преку телефон во и вон хотелот, билингвален персонал |
★★★ |
Супериор |
Хотелот станува Супериор кога дополнителните услуги не се доволни за да премине во повисоката категоризација. Сместувачките капацитети треба да бидат модерни и целосно реновирани кои редовно ќе бидат прегледани. |
★★★★ |
Прва |
Допонително на хотелите со 3* :
· Рецепција отворена 18 часа, достапна 24 часа на телефон во и вон хотелот |
★★★★ |
Супериор |
Хотелот станува супериор кога првата класа иима докажан квалитет и надор од собите. Сместувачките капацитети нудат дополнителни услуги како сауна или фитнес просторија. |
★★★★★ |
Луксуз |
Дополнително на хотелите со 4* :
· Рецепција отворена 24 часа, мултилингвален персонал |
★★★★★ S |
Супериор луксуз |
Луксузните хотели треба да ги задоволуваат високите очекувања на странските гости. Супериор луксузен хотел се разликува по високото ниво на грижа за гостите. |
694